مدارک درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد


نقل و انتقالات دانشجويان در سال در دو ترم مهر و بهمن و يکبار انجام ميگيرد و هر دانشجو يکبار در هر مقطع ميتواند جهت ثبت نام اقدام نمايد. دانشجويان عزيز توجه داشته باشيد که انتقال دانشجويي داراي شرايط عمومي و اختصاصي ميباشد که شما ب دانلود و دفترچه و مطالعه آن ميتوانيد از اين شرايط مطلع شويد و در صورت دارا بودن اين شرايط از سامانه monada.iau.ac.ir   با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هويتي و تحصيلي نماييد.


مدارک لازم براي ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد


 


1) مدارک لازم براي انتقال يا ميهماني بر اساس ازدواج و متارکه :


مدارك لازم:


1. شناسنامه زوجين (صفحات 1 و 2) (ازدواج و متارکه)


3،4 و 5) (ازدواج) 


2. سند ازدواج (صفحات 2


3. صفحات دوم تا پنجم طلاق نامه (متارکه)


4. صفحه اول شناسنامه کودك


 


2) مدارک لازم براي انتقال يا ميهماني بر اساس خانواده شاهد و ايثارگران :


 


1. فرزند و همسر شهيد: کارت يا معرفي نامه از بنياد شهيد يا جانبازان، تصوير صفحات اول و دوم شناسنامه


دانشجو و شهيد.


2. آزاده فرزند يا همسر آزاده : کارت يا معرفي نامه از اداره ايثارگري و جانبازي , تصوير صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو يا ازاد


3. جانباز 10% و بالاتر کارت با معرفي نامه از اداره ايثارگري و جانبازي


4. رزمندگان داراي 6 ماه و بيشتر کارت و معافي نامه از يگان مربوطه


3) مدارک لازم براي ميهماني دانشجويان باردار ، بيمار و معلول :


تصوير صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو


- مدارك پزشکي بيماري مربوطه


 


شرايط عمومي نقل و انتقالات و ميهماني دانشگاه آزاد 99


 


·         نداشتن منع ادامه تحصيل به دليل شرايط آموزشي ، انضباطي و نظام‌ وظيفه.


·         دانشجويان متقاضي بايد حداقل يک نيمسال در واحد مبدأ ثبت‌ نام نموده باشند (به‌ استثناي واجدين شرايط ميهماني يا انتقال از بدو پذيرش)


·         انتقال صرفا براي پذيرفته‌شدگان با آزمون و با توجه به ضوابط امکان‌پذير است. (دانشجويان بدون آزمون صرفا امکان ثبت درخواست به صورت ميهماني دارند)


·         انتقال و ميهماني دانشجويان دوره‌هاي خودگردان فقط به واحدهاي مجري دوره‌هاي خودگردان امکان‌پذير است.


·         انتقال تنها در صورت وجود مقطع رشته/ گرايش و سال قبولي در واحد مقصد امکان‌پذير است.


·         انتقال در هر يک از مقاطع تحصيلي در نيمسال آخر تحصيل ممنوع مي باشد.


·         در صورت داشتن مجوز ميهماني ، اخذ پايان‌نامه تنها با موافقت واحدهاي مبدا و مقصد امکان‌پذير است.


·         انتقال و ميهماني در مقطع دکتري تخصصي ممنوع مي‌باشد.


·         انتقال مجدد در هر مقطع تحصيلي ممنوع مي‌باشد.


·         انتقال و ميهماني از واحد الکترونيکي (با توجه به غيرحضوري بودن تحصيل) به ساير واحدها ممنوع مي‌باشد.


·         انتقال و ميهماني از واحدهاي بين‌الملل تنها به واحدهاي بين‌المللي امکان‌پذير است.


·         انتقال و ميهماني از واحدهاي برون‌مرزي به ساير واحدهاي دانشگاهي در داخل کشور ممنوع است.


·         انتقال و ميهماني دانشجويان پژوهش محور ممنوع مي‌باشد.


·         انتقال و ميهماني کارکنان و اعضاي هيات علمي واحدهاي دانشگاهي به محل خدمت ممنوع مي‌باشد.


·         درخواست نقل‌ و انتقال دانشجويان اتباع غير ايراني از طريق واحد دانشگاهي مبدا و اداره کل امور بين‌الملل و کميسيون نقل‌ وانتقال دانشجويي دانشگاه قابل‌ بررسي مي‌باشد.


·         ثبت درخواست ميهماني – انتقال داراي هزينه بررسي مدارک مي باشد و پس از ثبت درخواست و يا مخالفت با درخواست ، هزينه بررسي برگردانده نخواهد شد.


تذکر مهم : پس از اتمام زمان ثبت نام نقل و انتقال و ميهماني ، امکان ويرايش تبصره و ضابطه انتخابي وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرايط موجود در شيوه نامه را به دقت مطالعه نماييد


 


جهت اطلاع از مدارک لازم جهت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامي از سراسر کشور با شماره هاي زير تماس بگيريد


9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب


 


زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99


 


ثبت نام واجدين شرايط نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد ، از تاريخ 5 دي لغايت 10 دي ماه انجام مي شود. همچنين زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد براي ورودي مهرماه از تاريخ 18 خرداد ماه الي 18 تيرماه مي باشد که اين تاريخ براي نيمسال اول تحصيلي 99 تمديد شده و داوطلبان مي توانند از تاريخ 2 لغايت 8 مرداد ماه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمايند. به دانشجويان پيشنهاد مي شود فرآيند ثبت نام خود را به روز هاي آخر موکول نکنند. همچنين با آگاهي کامل از مفاد شيوه نامه و انتخاب ماده متناسب با شرايط خود ، ماده درخواستي را انتخاب نمايند. لازم به ذکر است هزينه تغيير نوع درخواست و بررسي مدارک پس از 24 ساعت برعهده دانشجو مي باشد. نتايج درخواست انتقالي و يا ميهماني يک هفته قبل از شروع ترم تحصيلي در سايت monada.iau.ir قرار داده مي شود و دانشجويان مي توانند با مراجعه به اين سايت و وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، نتيجه تقاضاي خود را مشاهده نمابيد.


 


خلاصه مقاله : دراين مقاله قصد داشتيم تا مدارک لازم جهت ثبت نام در انتقالات دانشجويي را ارائه دهيم و شما را از شرايط ثبت نام مطلع سازيم تا پاسخگوي سوالات ذهن شما باشيم. متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد که زمان ثبت نام را از دست ندهيد چرا که با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند.


 منبع : مدارک لازم جهت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد


 



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : انتقال ,ميهماني ,·         ,درخواست ,انتقالات ,دانشگاه ,·         انتقال ,انتقالات دانشگاه ,مدارک لازم ,دانشگاه آزاد ,لازم براي ,ممنوع مي‌باشد ·         ,توجه داشته باشيد
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

غافر شهر ما 1813 دلم میخواد سرناد کهربا فان شطرنج بازان سگ سیاه افسردگی دفتر خدمات الکترونیک قضایی الموت ارتباط سیب زمینی